changeling

Vaknade första gången runt halv8, ehm ja tidigt, det är lov!
Anna - skärp dig ;D
Somnade om o vaknade några gånger innan jag bestämde mig för att gå upp halv12.
Fixade stor frulle o satte mig för att titta på Changeling.
Den var as braa!
fast dåligt att Walter inte kom tillbaka :(
Blir inget lekande ed älskling idag , kanske kan tjata lite så jag får åka dit ikv iaf hah.
Annars har jag ingenaning , kanske börja plugga.
Men har ingen som helst lust med det!
Inte idag söndag..
O jag tänker inte klä på mig heller. Sånt göt man inte på söndagar, om man inte ska göra något vill säga.
Dra upp persiennerna kunde jag gjort om det inte hade snöat, blir bara deprimerad av att de det.

Ska väl sätta på en ny film.
Vet inte vilken , är inte ens kul att titta själv så :(

Pussheippa/A

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: new yorker :b

nä de fanns inte i svart. finns bara ett par lila kvar. :) eller ja, vet inte om dom är slut nu men.. när jag köpte så köpte jag näst sista paret ^^,

2009-02-24 @ 17:57:54
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi jag äter inga kolhydrater (a)

2009-02-25 @ 17:31:17
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0