e-town

hejsan hejsan.  

tänkte uppdatera lite bara.
Sitter just nu hemma hos pappa i eskilstuna då.
Inte varit här på ett tag så kul och vara här igen :)
Direkt efter vi kom hit med tåget så hämtade pappa upp oss , skjutsade ner mig till torget och gick till friskis&Svettis där kusin Eve var på gymmet.Hon visade mig runt sedan gjorde lite mer träning innan vi gick. Hon var vrålhungir så vi gick till McDonken och hon köpte 3st cheeseburger,mellan pommes o mellan cola . Så bjöd hon mig på en liten Vanilj Chake , mums var det :D Vi pratade o pratade lite till, mest allvarliga saker men oxå roliga :D
Sedan gick vi , hon gick tillbaka till F&S för att hon ville basta, haha.
Och jag sprang till bussen.
Imorrn vid 10, på morgonen(!!), ska jag få ett frikort till gymmet så ska jag o eve gymma lite.
Det var så stort där, fast mycket mörkt. om ni fattar?;)
Men imorrn, så där tidigt och en fredag jobbar ju de flesta så borde inte vara mkt folk där. Efter gymmet ska jag ta och sola solarium , kostar 30spänn!
Har läst lite på psykologin ikväll oxå, duktigt!
Måste ta tag i samhällen oxå..

Uppe sent idag, är ju lov!
men nu säger jag godnatt, Pusshippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0