tränade

Hejsan hejsan.
Vet ni, jag kom upp imorse Och jag gymmade!
Eve o morbror hämtade upp mig vd 10 och blev avsläppta vid Friskis&svettis. J
ag tränade till 12 , då jag gick och solade. Skönt!

Efter det sa jag hejdå och gick medans eve fortsatte träna.
Åkte hem, duschade o fixade mig lite.
Jag ,Linnea och pappa åkte till Tuna Park och strosade runt där.
Ikasserade nya trosor, behövligt!
Sedan åkte vi och hämtade upp AB.
Jag blev avsläppt på stan, där jag även gick och kollade men hittade inge.
Gick till godisland o köpte godis ist :)
Kom just hem precis. Ringde babe och pratade sen nu så sitter jag här.
Har mest ont i svanken! hade de i veckan oxå, men fick massade av babe så det gick över för en dag.
Kommit tbx nu när jag först tränat sen gått mkt men men :P

Pappa är sugen på thai-mat idag så det ska dom äta.
 Eftersom jag inte gillart' så går jag ner o köper pizza elr gör något här hemma.

Blir mer läsning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0