*

Jag kom en bit på vägen på texten.
Ska fortsätta hemma och vara helt klart tills onsdag.

Efter det slutade jag.
Åkte ner på stan, träffade mirre o de andra för de hade varit på konstmuseét , som jag redan har varit på.
Jag o mirre gick till saffets och åt. 
Hon åt av mina pommes hih :)
Vi gick runt lite på stan.
Inkasserade faktiskt något idag!
Jeanslegging från gina, de ljusa utan fickor 299:-
Gråa tights på rea 49:-
Jag vill ha jeansleggings med fixor!

Sedan åkte jag hem.
Somnade i sängen runt halv2 och vaknade vid 4.
Har sovit otroligt skönt!

Men nu ska jag bara vänta på att mamma ska göra mat för jag börjar bli rejält hungrig,
 och sedan ser jag väl på en film.
För blev aldrig nå filmtittande igår.

Tjingeling Badring/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0