*

Torsdag idag då!
Började 8.30 med Retorik.
Vi ska skriva argumentation sedan prata inför alla, muntligt dårå.
Jag kunde ta min argumentation från texten , vilket är bra så slipper jag göra en till som tar lite tid.
Jag fick ta den pga av att den bara var en inlämningsuppgift och inte behövde ta den muntligt.
OCH vi ska filma när vi gör det muntliga oxå, inte alls kul.
Nog för att jag var reporter i somras på mitt sommarjobb och det visades på Tv.
Men det känns ändå weird..
Iaf så har vi Studiepass nu. Jobbar med MDK (mediekommunikation) , Lagar och etik.
Frågor som jag måste söka på datorn.

Sista 20 minuterna
ska 2.orna städa(!) media, uppe vid skåpen och klasdsrummen där.
Det är något nytt de har börjat med. vi ska hjälpa städerskorna..

Klockan 11.30 ska jag vara med på ett möte ang. måndag och tisdag.
Spännande..
Sedan vet jag inte om jag hinner gå till Samhällen innan vi slutar , får se.
 Slutar iaf 13.20 idag!
skönt värre. Åker direkt hem efter skolan.
Älskling slutar senare så han skulle messa vilken buss han tar så tar jag samma.
Åker sedan hem till honom.
Pusspådet.

Aja , ska upp och städa nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0