*

jag la mig redan vid 22 igår. Men somnade inte förrens vid 01, då jag legat och läst en bok.
Mamma tyckte den var bra och rekomenderade den. 
Den heter så gott som Dannyboy & Kärleken skriven av Daniel Åberg.
Verkar vara ganska bra hitills.

Idag vaknade jag runt halv9. Små sov tills klockan var ca 9, då jag bestämde mig för att gå upp.
Jag förstår inte varför jag inte kan sova längre! Jag har kunnat sova tills 12 om helgerna men nu kan jag knappt sova till 10! Grr, jag som vill sova ut..
Mamma blev förvånad när hon såg mig uppe, japp.
Hon tycker jag har blivit så vuxen av  mig.
Ända sedan jag möblerade/storstädade mitt rum så  har jag betett mig vuxet elr något i den stilen.
Kanske börjar bli det?
To.m  Linnea sa det hemma hos pappa när mamma berättade det.
Men pappa trodde inte på det haha.

Men idag blev det en liten shopping utfykt som jag precis kom hem ifrån efter 4timmar(!)
Förvånadsvärt så är mitt humör på top!
Iallafall så åkte vi direkt till ikea.
Jag skrev upp 18års saker jag önskar mig tills jag fyller, Flytta-hem-i-från-saker då.
Gud vad jag längtar till min första lägenhet, inte en etta för då kommer inte allt jag vill ha få plats hehe.
HIttade som sagt mycket jag vill ha!
Mamma och anders tittade på tingel tangel som de ska ha i sitt ny tepeserade rum.
Sedan åkte vi till Skopunken(kanonen?) och Tati, eller jag blev avsläppt där medan M+A åkte till Mio.
Jag vill ha en skinnjacka som jag tittade på. Har velat haft det länge nu.
Hittade en fin för ca 890 , och då var det på rea.
De flesta skinnjackor kostar över 1000-lappen och är väldigt dyrt för mig men men.
Ska försöka få pappa till att betala minst hälften så jag får min älskade jacka.
Efter 15min väntade på M+A, då jag var klar, så åkte vi till BilligaNisse och gick runt.
Och till sist åkte vi till Maxi och handlade.

Pust vilken dagm faktiskt ont i svanken (A)
Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Det får vi väl se.

Söndags stek till kvällen iallafall

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha jag vet inte än :P pappi har inte bestämt sig ;) Inte kompispris, blir antagligen mina bilpengar ;(

2009-04-10 @ 18:30:13
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Mia

12000:- och då får man hjälm och 2 lås. Intresserad eller? :)

2009-04-12 @ 18:34:11
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0