onsdag

Idag är det onsdag, 18mars, redan.. 2dagar till helgen.
Mycket skönt.
Det enda jag vill är att slippa skolan just nu, vill bara vara hemma.

Hade bara textkommunikation idag , som varje onsdag.
Min lärare VET att hon fick in min argumentation förra veckan, men inte var hon lagt dem. Så jag fick skriva ut igen, tur att jag hade nyklarna och mitt usb-minne då.
Annars så skall vi börja med att skriva en saga, fick genomgång..

På Måndag och tisdag är det konferens på statshotellet om droger.
Där 4text-elever och 4 foto-elever ska jobba.
De på text ska intervjua eller skriva något om konferensen och de på foto ska fota bilder till texten.
Jag ska vara med, från text , inte från foto.
Så kommer inte att vara i skolan mån-tis då jag bara är på statshotellet och jobbar.
Skulle få god mat där oxå.

men, vart ligger statshotellet i västerås? hah



Och imorrn ska jag träffa älsklingen, Han har namnsdag,
Och deras familj firar tydligen sånt så blir väl tårta oså :)

Vår familj firar inte sånt , eller vi säger väl bara grattis
...Om vi vet om att någon har namnsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0